מתחילת משבר הקורונה פועלת facebook לתמוך בעסקים הקטנים המפרסמים דרכה.
זה התחיל בהדרכות און-ליין ו-וובינרים לבעלי העסקים, המשיך בעמוד רשמי של פייסבוק – דרכו אפשרה לעסקים לפרסם את עצמם ולקבל חשיפה אורגנית משמעותית.
ועכשיו, עוברים לסטורי!
אני מאמין שרובכם כבר נתקלתם בפיצ'ר החדש ב-Instagram עם אייקון שקית הקניות והלב.
גם אם כן וגם אם עדיין לא, תנו לנו לספר לכם על פיצ'ר Support Small Business ועל איך תוכלו להיעזר בו לטובת העסק שלכם.
בעדכון האחרון של אינסטגרם,
נוסף הפיצ'ר, שמופיע באינדקס הפיצ'רים הכללי של ה-Stories – יחד עם המיקום, גיפים, תיוגים וכו'.
באמצעותו יכולים המשתמשים להעלות סטורי שקשור לעסק ממנו רכשו, בילו או קיבלו שירות, ולתייג אותו.
מה ההבדל בין תיוג ""התמיכה בעסקים"" לתיוג רגיל?
כל התיוגים באמצעות הפיצ'ר ימוקמו ראשונים בתצוגת פיד הסטוריז שלנו, ואינסטגרם תתן להם עדיפות על פני סטוריז פרטיים ועסקיים ""רגילים"".
אז איך תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעותו?
טוב, זה די פשוט. בקשו מהלקוחות שלכם לתייג אתכם באמצעות הפיצ'ר, עם הרכישה או השירות שקיבלו מכם יחד עם כמה מילים, ותוכלו לקבל חשיפה גבוהה, ללא עלות!
את הסטורי המתויג תוכלו כמובן גם לשתף אצלכם בחשבון האינסטגרם העסקי!
מאחל לכולנו בעלי העסקים חזרה מהירה, בריאה ואיתנה לשגרה!
יש לכם שאלות? תומי כאן בשבילכם! הוא הרגע סיים שופינג.